Blogia
La nostra USEEC

Iria

 

Em dic Iria. Sóc alta prima i simpàtica. Em va costar una mica adaptar-me a la ussem però crec que per mi és el millor lloc on puc estar fins que estigui bé. Aquí tens una atenció individualitzada i és millor. T`ho explico perquè és difícil tenir un ritme si no fas cas a lo que et diuen. Fa un mes que no he estat a la useem i per això ara no faig molta cosa perquè he estat en un hospital perquè m’ajudessin a estar millor i ara que he tornat tothom s’ha preocupat per mi i m’han ajudat quan jo he volgut. Es mereixen més pel que estan fent per mi i pels demés.

La meva família és maca: tinc dos cosins una noia i un nen que el meu cosí es diu victor i te leucemia i que ho està passant malament però la família i jo l’estem ajudant perquè ho pugui superar. Els amics pufffff, una mica trapelles però em cauen molt bé però ara m’agrada estar a casa amb la meva família perqué així es millor per mi perquè a tota la família la trobo a faltar.

Visc a Granollers nord. Em junto en el barri de Bellavista amb els meus amics. Són la pera, però i ha alguns que no valen tant la pena. Abans vivia a Parets: era un poble petit i maco. Sempre anava al cole de Nostra Senyora de Montserrat. Anava al pavelló a fer bàsquet, m’ho passava fenomenal, però ara ja estic cansada del bàsquet i ara fa poc que acabo de acabar un curs de hip hop en el grá que és un equip juvenil per joves. Però com que no anava casi mai la meva mare va dir que per no anar et quedes aquí a casa i et desapunto. Jo a la meva vida he fet molt exercici físic, vaig anar també a les piscines perquè tinc una escoliosis però em vaig cansar. I no sé què més dir..... molts petons i molts adewsssss.........ejejejejejej xd.

0 comentarios