Blogia
La nostra USEEC

Sandra

 Em dic Sandra i tinc 14 anys, visc a Santa Eulàlia de Ronçana i porto 8 mesos aquí i no m’ agrada. Jo vivia a Barcelona i és el que m’agrada.

La meva mare es diu Montse, el meu padrastre es diu Juan Antoni i la meva germana es diu Andrea que és molt pesada, sempre ens estem barallant.

El meu animal preferit és el cavall i m’encanta muntar-hi, també m’agrada parlar amb els amics per el messenger però de vegades m’avorreixo, on més m’avorreixo és a casa meva ara que he conegut a noies a l’altre institut doncs quedo amb elles per Granollers fins les 9:30h que em ve a recollir la meva mare amb el cotxe.

La meva mare de vegades s’emprenya amb mi perquè no li faig cas, ara estic millor a casa, abans estava molt malament amb la meva mare.

Jo sóc una noia simpàtica, agradable, però quan algú m’emprenya doncs m’enfado molt, de vegades sóc capaç de fer moltes coses perquè quan estic molt nerviosa no em controlo. A casa meva tinc un gos i dos hàmsters.

0 comentarios