Blogia
La nostra USEEC

Marc Ros

Marc Ros

Em dic Marc Ros Cabrera. Tinc tretze anys i visc a Granollers.

Físicament, sóc alt, tinc els ulls verds i el cabell castany. Porto unes ulleres de color vermell. Tinc les celles juntes. Porto cueta.

Sóc un noi tímid, sóc desordenat, intel·ligent, amable, sóc amic dels meus amics, m’agrada dibuixar. De moment no sé el que vull ser de gran. No tinc cap assignatura preferida.

Sóc mogut i actiu, i em costa parar quiet. No sóc gaire bon estudiant. Molt sovint m’oblido de fer els deures. Em costa fer cas als professors, i molt sovint, s’enfaden amb mi i em castiguen. Al final, però, acabo aprovant la majoria d’assignatures. Els meus pares sovint també s’enfaden amb mi.

Intento ser amigable, però sovint acabo per quedar-me sol. Sovint no em conformo amb el que em donen, i en vull més. M’encanta la Nintendo Wii, i també la saga de videojocs de Nintendo “The Legend of Zelda”.

Tinc una conilla nana que es diu Lluna,i la vaig portar un dia a classe,i vaig fer un “Power Point” sobre conills nans.

Aquesta descripció la dedico als meus pares.

 

0 comentarios