Blogia
La nostra USEEC

EMBARCACIÓ CLÍPER

EMBARCACIÓ CLÍPER

3 comentarios

SanDRItta -

wenasss!!! k tal ests noe¿?¿ jeje ps demomento no hay ningun niño nuevo, mas adelante vendra . Buenoo aver si nos vienes a visitar .
bueno decirte k pases felizes fiestas y un buen año 2009!!!!
TE EXAMOS DE MENOS

NOELIAAAAA
att: sandra

de cristian per noelia -

hola noe com estàs? jo bé, et dono el meu MSN cristian3l@hotmail.com, a veure si ens vens a visitar dew

Noelia -

Hola nois i noies!!!

Que tal esteu?? Espero que molt bé... em recordo molt de tots vosaltres. M’agrada molt el que pengeu al blog, molt sovint entro i m’alegra molt que continueu actualitzant, veig que esteu treballant molt...
Com van les coses?? Teniu nous companys??
Molts petons...Sandra, Iria, Cristian, Marc, José Manuel i Francesc
Per cert...al final l’hort, que ha passat??

Fins aviat!
Noelia